torsdag 11. oktober 2012

Boktema hos Anette - Mitt siste bok - kjøp!

Boktema hos Anette
Mitt siste bok - kjøp!


Idag vil Anette i "Boktema hos Anette" vite hvilke bok eller bøker vi har kjøpt i det siste. Har du lyst å se andres bok kjøp eller være med å delta å fortelle om dine nye innkjøp? Da er det bare å besøke denne bloggen: Anettesbokboble.

Har vært utrolig flink i det siste og ikke kjøpt nesten noen bøker i forrige måned. Endte opp med bare to stykker. Billige var de også. Jeg har ikke kjøpt en eneste bok denne måneden heller foreløpig. Pengene har stort sett gått til skolebøker og sparemodusen er inntatt. Må jo ha litt penger til julegaver også etterhvert. Begge bøkene kjøpte jeg på impuls. "Utvalgte emner i katastrofefysikk" av Marisha Pessl kjøpte jeg på en bruktbutikk jeg stakk innom for bare ca 25 kr. Lurer på om jeg kommer til å lese den, nydelig forside har den ihvertfall? Var innom bokkafeen Bookstars som nylig har åpnet her i Trondheim. Innom der fant jeg en pocket bok jeg har hatt lyst å lese lenge "Jane Eyre" av Charlotte Brontë til bare ca 150 lappen. Så den skal jeg snart kose meg stort med.  



Ha en herlig torsdag!


3 kommentarer:

  1. Ordentlige bokkupp dette her! De blir nok herlige å ta fram på mørke høstkvelder ;)

    SvarSlett
  2. Før jeg klarte å scrolle meg ned(Har en gammel pc som synger på siste verset og jobber veldig treeeeegt)så håpet jeg at du hadde med bilde av forsidene på bøkene og det hadde du,nydelig!Du er flink som klarer å være så standhaftig,er litt inn i "sparemodus til jul" jeg også (hvertfall etter kjøpet i går)og har planer om å prøve å holde meg til jul.

    SvarSlett
  3. For å være flink har du i alle fall skaffet deg to gode bøker ser det ut til! Jane Eyre holder jeg på med, skjønt det blir lite lesing i den for tiden. Den ligger i vesken og blir tatt frem sånn innimellom. Ellers er jeg enig i at den andre har en tiltalende forside, skjønner godt at du kjøpte den!

    SvarSlett