torsdag 18. juli 2013

Bokryggpoesi # 3

Bokryggpoesi # 3


En vakker dag
Hjemkomsten
Du vet ikke hvem jeg er
Broren min

Lenge siden sist jeg har kastet meg på ett bokyggpoesi. Tenkte idag var dagen. Håper det faller i smak. 

Idag er det grått ute igjen, og da blir det mer inne kos med symaskinen, kanskje en film, kort produksjon og litt lesning. Holder fortsatt på med Botticellis hemmelighet av Marina Fiorato. Liker boken, men jeg har visst ett veldig tregt lesetempo på denne, for jeg har så mye annet jeg vil gjøre imellom lesningen og alt det tar tid. Har også endelig fått Politi av Jo Nesbø i hus, så nu må jeg bare skru opp lesetempoet, så jeg kan starte på den. Gleder meg sånn!

Hva leser dere for tide?

Ønsker alle en flott dag!


3 kommentarer:

  1. Fin poesi! Hos meg er det også grått, og regnet siler ned så det blir innesysler ja. For tiden leser jeg essay av Virginia Woolf og månedens lesesirkelbok. Ha en fin torsdag :)

    SvarSlett
  2. Veldig fin poesi:) Jeg har nettopp sett "The lucky one" for andre gang på under en uke, veldig skjønn film,Har du sett den? Nå skal jeg lese videre på "og så kom du" og "danser med sommerfugler" på nettbrettet. I dag er det nydelig vær til å være inne i. Ha en fin dag:)

    SvarSlett