onsdag 30. april 2014

Hvor er det blitt av meg??

Hvor er det blitt av meg??

Foto: Privat

Ville bare gi litt lyd fra meg! Lenge siden jeg har tatt turen innom bloggen min nå. Har hatt en helt fortreffelig påskeferie i nord, har virkelig koblet helt ut fra alt sammen med familie og venner. Akkurat det jeg har trengt! Håper dere har kost dere like mye! Ble da lite krim lesning på meg, enda jeg hadde anskaffet meg mange flotte krim bøker. Skal da helt klart ta igjen det fortapte etterhvert, for jeg klør etter gode bøker.  

Har nå nesen stukket mest i pensum litteratur for tiden, har da et meget interessant emne foran meg ihvertfall, Norsk barnelitteraturhistorie. Sitter idag på biblioteket for å rette litt på noen av mine oppgaver, som jeg skal sende inn igjen. Kryss fingrene for meg, må stå på de denne gangen, ellers blir det ingen eksamen. Er jo en håpløs student! Men har bestemt meg for å få det til! 

Jeg må bare snakke om været her i Trondheim, er litt i sjokk for det har snødd i natt. Var jo sommer igår jo! Godt da å sitte inne i ruskeværet, for det er virkelig ruskevær. Men ville bare si i fra at jeg tar en liten studie pause fremover, er antagelig tilbake i midten av mai, så dere ikke tror jeg har sluttet, for det har jeg ikke. Kos dere!

Ønsker alle en flott lese tid! 


9 kommentarer:

  1. Samme her.. Kos deg med studiene :)

    SvarSlett
  2. Lykke til med studiene!:-)

    SvarSlett
  3. Det er bra du har fokus på rett sted, og så spennende studium du holder på med da! I Bergen har vi hatt sommer lenge, men i dag var det kaldt, og nå kom det noen dråper. Snø har vi sluppet til nå :) Ønsker deg masse lykke til på eksamen jeg krysser fingrene :)

    SvarSlett
  4. Lykke til mot eksamen!
    Jeg fikk et ørlite flashback til da jeg sjøl satt på hybel i Trondheim og leste til eksamen. Med gardinene trekt for slik at jeg ikke skulle bli frista til å gå ut i finværet som var da; ser ikke akkurat som det har vært noe problem i dag, da ;o)

    SvarSlett
  5. Godt å høre fra deg Isabella.:) Snøen i morges var litt sjokk, men den forsvant ganske fort da- og veiene var heldigvis kjørbare på sommerdekk. :)

    SvarSlett
  6. Även om studier är roligt, så är det nackdelen att man inte hinner med att läsa så mycket annat än studielitteraturen tyvärr. Lycka till med dina studier! :-)

    SvarSlett
  7. Der er du jo! Lurte på hvor det hadde blitt av deg:) Ja, dette trønderværet er pussig. Bor utenfor Trondheim. Steksol og sommer den ene uka og vinter den neste ... ubestemmelig årstid. Selv lengter jeg til høsten. Den beste årstiden:)

    Lykke til med oppgaven. Stå på:)

    SvarSlett
  8. You never walk alone! :-) Og er heller ikke alene om ha hatt et kraftig fravær fra bloggen. Jeg har også fokusert på studier dette halvåret og har hatt et par tøffe tak rent familiært, så det har blitt magert med oppdateringer fra min side også. Jeg har en eksamen igjen - som blir utlevert imorgen - og skal innleveres neste mandag, 26.5. DA blir det andre boller...og flere blogginnlegg. Det fine er at du ikke borte, du har bare pauset litt (lenge) som meg :o) Lykke til på eksamen! Jeg jobber med Nordisk årsstudium. Veldig kjekt, lærerikt - OG tidkrevende...

    SvarSlett
  9. Håper du fremdeles har kontroll på oppgaver og selvdisiplin. Nå har jeg lest to av bøkene du ønsket deg i april, og likte dem begge to veldig godt. Sees snart :)

    SvarSlett